Koodin kanssa käytiin BH Keravalla elokuun 22(?) pv. Hyvillä mielin lähettiin tekemään tottista, mutta ei menny ihan niinku piti.. Tai yleensä vaan tekee paljon parempaa suoritusta, mut nyt oli paljon heikompaa. Molemmissa seuraamisissa paikkamakuu koira lähti liikkeelle ja sen ohjaaja vei koiran aina maahan uudestaan.. nice.. Istumisessa kontakti rakoili ja meni maahan.. Luoksetulossa paikkamakuu koira lähti tulemaa meitä kohti ku huusin tänne, toinen ohjaaja karjasi täysiä että MAAHAN ja koodi kysymysmerkkinä hidasti ja oli menossa maahan, annoin uuden käskyn ja tuli hyvin. Paikkamakuu ok, mutta istumaan tarvi pari käskyä. Läpi meni mutta ei paljon mieltä lämmittäny.

Nitan kanssa käytiin jälkikisoissa eilen Kannuksessa. Tuomarina toimi Veijo Kinnunen. Maastoilla alotettiin, mä olin ihan hermoraunio.. Ennen janalähetystä tuomari selitti mulle lähetyksestä ja muusta ja nitta ehti jo vähän turhautua siinä kun tottunut että pääsee lähtemään suoraa jälelle. Ei lähteny sitten loppujenlopuksi niin määrätietoisesti kun yleensä mutta meni kuitenki ihan jees ja otti jälen, vaikka mä luulin että noni tää on tässä ja ootin että ne huutaa mulle että takas janalle. En luottanu koiraan yhtään alussa vaan menin vaan perässä vaikka olis pitäny jarruttaa enemmän ja yritin vähän ohjaillakin koiraa jossai välissä.. Usko meinas loppua kymmenenmiljoonaa kertaa.. Mutta mentii sitten kuitenki vaan eteenpäin ja kappas, sieltähän nousi keppi! Oltiin kyl menty jo niin pitkästi että tiesin että yks tai kas keppiä varmaan jäi jo.. No eteenpäin mentiin ja nyt se näytrti siltä että se oikeesti jälesti ja itekki olin ehkä vähä fiksummi narun jatkeena. Mutta me vaan mentiin ja mentiin ja otti jo kulmankin ja vaan mentiin eteepäi, sitte nous keppi. Mutta se oli kutoskeppi!! argh.. oli menny 10 min, joten uuestaa jälen alkuu että jos se nostais alusta ne. Ei onnistunu, ei ottanu jälkeä ollenkaa vaa katto mua vaan että hullu akka. Janalta miinus 1 pinna ja kepit 50

Esineissä ollu ongelmaa.